عکس/ آخرین عکس فرهاد مجیدی را ببینید

عکس/ آخرین عکس فرهاد مجیدی را ببینید



Instagram

نظرات شما عزیزان:

سیدااکبر
ساعت2:57---30 آذر 1393
سلام آقافرهادمن وتویک شباهت داریم اون اینه که هردواستقلالییم ولی من یه چیزبهتردارم که اونم فرهادمجیدیه فققققققط به عشق دیدن دوباره ات فوتبال رابی خیال نشدم

امین
ساعت19:02---14 آبان 1393
عشق است داداش فرهاد

zahra
ساعت14:01---31 مرداد 1393
تودریایی ولی ساحل نداری ..اهای فرهاد مجیدی
دیگه فوتبال برام معنا نداره اهای فرهاد مجیدی
دوست داریم ما استقلالی هااااااااااااااااا


k.7
ساعت23:13---15 مرداد 1393
من عاشق فرهادم...مجنونشم...بعدازخداحافظیش 2بارخودکشی کردم...الانشم به عشق توزندم وباتمام وجودم منتظرتم...تویه فرشته ای که ازدست خدادررفتی واومدی روی زمین...فرهادعزیزمن عاشق فرهادبودنتم نه مجیدی بودنت من فقط توروبرای خودت میخوام...عاشقتم اونم عاشق واقعی10ساله من رواسیرخودت کردی

k.7
ساعت23:12---15 مرداد 1393
من عاشق فرهادم...مجنونشم...بعدازخداحافظیش 2بارخودکشی کردم...الانشم به عشق توزندم وباتمام وجودم منتظرتم...تویه فرشته ای که ازدست خدادررفتی واومدی روی زمین...فرهادعزیزمن عاشق فرهادبودنتم نه مجیدی بودنت من فقط توروبرای خودت میخوام...عاشقتم اونم عاشق واقعی10ساله من رواسیرخودت کردی

سورو
ساعت13:54---12 تير 1393
سلام خوب هستید من عاشق و کشته مرده فرهادم من پشت ماشینم شماره و اسم فرهاد روی روی شیشه عقم زدم اگه میشه اون عکس رو هم بزار ممنون میشم میخوام فرهاد جون این عکسو ببینه تورو خدا جون هر کسی که دوس دارین این کارو بکنین بهم خبر بده اگه میخوای بزاری ولی تورو قران بزار.

هيوا
ساعت2:45---27 خرداد 1393
با رضا موافقم عاشقتم
١٠سالمه و يك دخترم اما فوتبال ميديدم فقط به عشق تو ولي حالا كه رفتي به خاطر علاقت به فوتبال ميبينم اگر تو بودي الان ايران به نيجريه ده تا زده بود ٥تو٥اندو تيموريان
عاشقتم
I love you farhad majidi


دخترمتعصب ابی (دیوووونه ی مجیدی)
ساعت18:52---31 ارديبهشت 1393
سلام.من بطورشدید عاشق فرهادمجیدی واستقلالم شدید.اقافرهادبارفتنش منودیونه کرده درحدجنون من وقتی باصحنه ی خداحافظی مجیدی مواجه شدم حالم بهم خوردوتاصبح اونقدرگریه کردم که صبح نتونستم برم سرکلاسم.همه بهم میگن دیونم چون دختر به این متعصبی ندیدن بخدا دیوونه ی فرهادمجیدی ام هنوزکه هنوزه عکسشومیبینم گریم میگیره یه موقع خونمون نبودم وپدرتموم عکسایه فرهادمجیدی روحذف کردکه با دیدنش دوباره گریه نکنم خـــــــــدامن دیونه ام اره دیونه ی استقلال وفرهادمجیدی.ارزودارم یه بارازنزدیک ببینم فرهادمجیدی رو یعنی میشه؟؟؟؟؟

REZA
ساعت17:56---19 ارديبهشت 1393
آرزروی من یعنی یکی از بزرگترین آرزوهام داشتن ی عکس بافرهاد مجیدیه خدایا یعنی میشه...........

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.